Fest i Björketorp

Igår var det fest i Björketorps hembyggdsgård och jag drog dit med Josse och hennes syster Emma. Eftersom deras föräldrar inte kunde köra oss senare och hämta oss tidigare var vi där från ca 18:45 till 01:30. Det var ganska roligt, men eftersom vi var där så himla länge så var jag trött på skiten runt tio-elva redan. Det var mycket folk, nästan för mycket, men det var roligt att träffa så många kompisar som man inte hade sett på ett tag. Fast en hel del av mina kompisar som jag träffade var överförfriskade, så att säga. Otroligt nog dök aldrig snuten upp, och så vitt jag vet så var det bara ett riktigt slagsmål, så det var ganska lugnt så sätt. Bra intiativ av Filip, Robin, Majken och resten av killarna som hyrde stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0