Nyår

Nu är 2008 till ända och 2009 äntarar om mindre än fyra och en halv timme. Hur var 2008 då? Jovars för min del. Träffade ett helt gäng nya polare, blev bättre vän med en del som jag redan kände, pappa lärde sig äntligen att han kan lita på mig, dock gjorde den där lilla incidenten i somras att han fick ganska bra bevis för det motsatta, jag upptäckte än en gång att jag är mer kär i kärleken än den tilltänkte i fråga, jag träffade min stora idol Linda Skugge... Jo, 2008 var nog helt okej, men jag hoppas att 2009 slår den med hästlängder!

Jag ska, som traditionen föreskriver, ha några nyårslöften. Och de är följande:

  • Jag ska bli smal - ok, jag vet, det har man varje år, men i år ska det funka! Jag ska lägga lite press på mig, och inte börja sbälta mig direkt med start i morgon, utan ta det lite lugnt med ett nytt moment var 14 dag. Från och med i morgon så ska jag inte äta efter klockan sex.
  • Jag ska skaffa bättre betyg - Ok, detta komemr att gå åt helvete, men man kan väl försöka? 
  • Jag ska bli snällare - Säger väl sig självt?

Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men, är det verkligen fysiskt och psykiskt möjligt att inte äta efter klockan 6 (eller 7, 8, 9...)? Jag får hungerkris och blodsockerfall av blotta tanken.



I vilket fall som helst, gott nytt år till dig! :D



/ex-biblioteksgrupp-Lisa

2009-01-04 @ 19:06:39
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0