Grönsakswok och ketchupfläckar

Idag har Anna-Maria varit här, det var mycket trevligt. Vi lagade en jättegod grönsakswok, spådde varandra och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var ett tag sedan jag hade kompisar hemma hos mig, är mest hemma hos andra, så kvällen före ägnade jag åt att kristiskt städa mitt rum. Det tog lång tid, mycket längre än jag trodde och det resulterade mest i att jag blev dammig istället för mitt rum, men det är okej.

För övrigt hoppas jag att min blogg ska få ett nytt utseende snart då Annie har fått fria häänder att fixa till den. Något som jag kanske inte borde ha tillåtit, med tanke på att hon mumlade något om ketchupfläckar... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0