Tjejkväll hos Anna och Josefine

I går var hela tjejgänget hos Anna och Josefine och bevisade en gång för alla att man kan ha väldigt kul med små medel. Allt som behövs är en massa godis, tjejspelet "girls" med avslöjande frågor såsom "brukar du gå på bio?" och ett gäng goda vänner. Fast egentligen kan man strunta i de två första punkterna, för roligast hade vi nästan på långpromenaden genom Fritsla. Vid varje korsning ställde vi oss mitt i vägen, snurrade runt, blundade och pekade. Åt det håll vi pekade när vi stannade, dit skulle vi gå.

Bara den här senaste veckan så känner jag att jag har kommit Nina och speciellt Emma mycket närmare, inte minst igår. Emma som var en person som jag faktiskt har haft lite svårt för innan har jag absolut inga resrvationer för nu.

Och kanske det bästa av allt; Annas och Josefines mamma ville sälja sina LP-skivor så självklart slutade kvällen med att jag fick hem ett tiotal "nya" skivor. Riktiga klassiker också! Gissa vem som är glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0