Borås och julen

Just det, jag var i Borås idag med bror min. Jag gillar inte att handla med honom för jag får inte kolla igenom affärerna ordentligt när han är med, han står bara och blänger surt om det tar längre tid än en minut för mig. Men jag köpte min sista julklapp till honom, så det var bra iaf. Så nu har jag bara pappas present kvar, som jag ska dela med min bror, plus lite småsaker sen är jag redo inför julen. Jag har bestämt mig för att inte köpa några julklappar till mina vänner i år eftersom  jag aldrig har fått ngt tillbaka. Det är bättre att ge än att få heter det ju, och det håller jag med om, men när man i x antal år har köpt genomtänkta presenter för hundratals kronor och bara fått ett, visserligen väldigt glatt, tack tillbaka och på sin höjd ett tuggummi så kommer man förr eller senare till en gräns. . Så vill ni har presentutbyte i år får ni dyrt och heligt lova att anstränga er också. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Annie

haha jag har faktiskt bdb men jag andvänder den inte.. den är trölig

2008-11-04 @ 19:03:08
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0