Funderingar om skolan

Nu har skolan verkligen satt igång, nu är vi tillbaka till prov och inlämnigar varje vecka. Suck. Återigen så undrar man varför man valde samhällsprogrammet, men på något sätt så klarar man sig igenom läsåret ändå.
Jag har ju valt kultur som inriktning, men jag saknar samhällskunskap sjukt mycket. Nästan så mycket att jag vill byta till samhällsinriktningen. Men... Jag vill ju ändå läsa kutur- och idéhistoria. Dessutom kan ingenting i världen få mig att byta bort Ulf Jogehed och Peter Dahlström, de två bästa lärarna i hela skolan. Jag kan ju alltid välja samhällskunskap B i individuella val nästa år, men jag tror inte att det går eftersom  jag läser två språk, jag fick iaf inte några individuella val i år. Dessutom vill jag läsa samhällskunskap C också... Suck.
Kvällkurser någon?

Kommentarer
Postat av: Raine

Har du PETER!???? omg! hälsa honom från mig! du måste! han är ju fö fan bäst! åh vad avis jag blir! Joo men jag får tråkigt ibland.. har haft blockering borta nu ett tag.



Jag vill oxå ha Peter so lärare... o Martin... dem var så roliga...

2008-10-03 @ 19:55:09
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0