Provplugg

Jag har matte B prov på onsdag. Jag har alltid haft svårt för matte så därför skulle det här provet bli en utmaning även om jag inte låg typ fem avsnitt efter alla andra. Jag planerade därför att plugga som en get under helgen. Fredagen blev det inget plugg på, ganska naturligt med tanke på tjejkvällen hos Anna.Maria som börjde klockan sex. Tänkte ta igen detta under lördagen istället och åkte till och med hem tidigare från Anna-Maria just för detta ändamål. Klockan är nu 21:27 på lördagskvällen och jag har inte ens tittat åt matteboken. Tror någon att det kommeer att bli plugg för mig idag? Det tror inte jag. "Aja, men jag tar igen det i morgon, jag kan sitta hela dagen i morgon istället". Kommer jag att orka göra det då? Antagligen inte. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0