Hårproblem

Mitt hår är slitet och beöver klippas, dessutom är jag sugen på att klippa en riktig frisyr. Men vilken? Är lite sugen på page, några tjejer i klassen sa att jag skulle passa i det. Vad tror du? Skulle det se bra ut? Problmemet med mitt hår är att jag sällan orkar platta det så det måste se acceptabelt ut när det är lockigt och lever sitt egna liv också liksom. Ska i samma veva färga håret mörkbrunt också, eftersom både Gustaf och Isabella har sagt att jag skulle passa i det.

Ska bara ta tag i mig själv också.

Kommentarer
Postat av: Annie

jag håller med de andra! Page skulle säkert bli jättebra på dig! men ditt hår blir la inte lika lockigt när det är kort? du har la inte lika lockigt som daniel?

2009-04-23 @ 01:57:28
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0