Vädret, påsk och annat tänkvärt

Våren verkar änligen vara här, det känns bra. Igår hade vi historialektion utomhus, Peter bjöd till och med på glass. Underbart var det, fler lärare borde förflytta sina lektioner utomhus när vädret är vackert. Hoppas att vädret håller i sig nu när jag är utsläppt på påsklov. Så underbart att vara ledig en vecka. Lite synd dock att jag har varit tvungen att ta hem en hel del skolarbete, jag har en del läxor och uppgifter att göra till efter lovet. Men det går alltid att förtränga sånt. :) Hade faktiskt hoppas få träffa en del trevliga kompisar också under lovet, ska höra av mig till Ceder och Erik för att se vad de har för sig. Hanna, Cassie och Emil har jag redan pratat med. Trevligt trevligt.

Föressten, jag och Långsam diskuterade en filosofisk fråga idag. Vad är bäst att få; IG+ eller IG-? Vad är närmast G liksom och vad är mest positivt att få? Tål att tänkas på...

Kommentarer
Postat av: Annie

IG+ är defintivt bäst. det säger typ "om du hade försökt i en lite stund till hade du säkert fått åtminstone G" medans IG- säger "Oh No! skulle inte tro det!" IG- är ju dessutom det lägsta betyget du kan få!

2009-04-05 @ 22:58:22
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0