Amatörfrisören.

I fredags var jag hemma hos Nina för att klippa Sebastian, hennes pojkvän. Det var faktiskt väldigt trevligt, jag och Nina hann bl.a med att gå till Mcdonalds innan Sebbe kom. Så fort han hade anlänt påbörjades friseringen. Nina fick mer att säga till om än stackas Sebbe som lät mer och mer ängslig ju längre tiden gick. Jag tyckte att det blev ganska bra tillslut men Sebbes illa maskerade missnöjda tonfall skvallrade om att han inte tyckte detsamma. Aja, det är ju bara hår det växer ut igen, och jag har blivit lite duktigare på att klippa folk.

För övrigt fick jag reda på att Ninas pappa och min pappa tydligen är gamla arbetskamrater. Det är alltså femte personen i min klass vars föräldrar känner min pappa eller vise versa! Och vi är ändå bara 16 stycken i klassen! Det är helt sjukt... Undrar om det är en sjuk slump eller om statistiken hade varit liknande om jag hade valt en annan inriktning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0