Helgen

Helgen har varit trevlig och lyckad tycker jag. :) Det började med Imbergs tjejkväll i fredags. Även om vi blev tre färre än beräknat så hade  vi det trevligt med matlagning, kortspel och filmtittning. Både jag, Nina och Emma stack tidigt. Nina stack till Sebbe, Emma stack hem och Jag stack till Sven. Vi bowlade och annat trevligt innan han skjutsade hem mig på kvällen.

I går stack jag till Sven igen. Hans kompis Trasan var där också. Vi tre satt å kollade på film, lite grann på TV och på You Tube. Killarna passade på att förfesta lite grann också eftersom de skulle vidare på fest på kvällen. Själv traskade jag hem i snöfallet och blev attackerad av snöbollar från Lyckeskolans tak. Jag kom hem precis i tid för att missa första bidraget i melodifestivalen.

Nu sitter jag här och ångrar att jag inte har gjort en massa läxor. Vi har verkligen jättemcket i skolan nu under nästa vecka och eftersom jag har ägnat min helg åt Sven istället för åt plugg så hade jag inte haft lika mycket panik nu.

Men det var värt det :)

Kommentarer
Postat av: Annie

ÅHÅ så det var Sven han hette?

2009-02-22 @ 19:52:25
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0