Annie och jag

Häromdagen, närmare bestämt i lördags, så lekte jag med Annie. Vi knallade runt i Borås, färgade hår, pratade och gjorde chokladkanelpannkakor. Det var verkligen en bra och rolig dag. Enda smolket i bärgaren är att jag inte kommer att träffa henne förrän till sommaren, vilket är väldigt tråkigt. Jag insåg hur mycket jag har saknat henne och våran vänskap som den en gång var. Fast samtidigt var det så som hon sa, det känns inte som om vi inte har träffast varandra på över ett halvår, det känns som om vi träffades för någon vecka sen senast. Det är väl antagligen för att vi har pratat på msn och läst varandras bloggar, vi har ju haft konatakt och pratat ändå liksom. Men ändå, alla msn-konversationer i världen kan inte kompensera för ett par timmar i Annies sällskap.

Kommentarer
Postat av: Annie

AWWWWW du är för söt!!!! man vill ju äta upp dig! eller kanske ge dig en bukett rosor ;p

2009-01-05 @ 17:29:06
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0