Guitar Hero och skridskor

Igår var vi ett gäng hos Anna-Maria och spelade spel, Guitar Hero 4, spådde varandra och allmänt hade det väldigt roligt. Jag själv åkte dit redan runt elva tiden (resten av gängen kom runt 3) eftersom Anna-Maria hade bestämt sig för att lära mig åka skridskor. Sagt och gjort, vi grabbade tag i hennes pappas hockeyrör och begav oss till den frusna sjön. Det gick faktiskt ganska bra, jag lärde mig åka ganska fint tillslut, iaf med ena benet. Jag kunde glida jättefint med det högra benet, men inte det vänstra, så jag gled fint, tog ett steg framåt med vänster ben så att jag kunde skjuta ifrån, gled fint... Det såg nog lustigt ut. Skadorna idag är ont i vänster vrist, en skarp smärta i höger knä, träningsverk i ljumskar, lår och konstigt nog även i armar. Höger knä är jag lite orolig för, det hände när jag ramlade och lyckades samtidig vrida till knät. Då gjorde det väldigt ont, men efter ett tag gick det över. Sen kände jag inte av det förrän ungefär tre, fyra timmar senare då smärtan kom tillbaka och steg alltefter tiden gick. Nu känns det lite bättre men jag vet inte om det verkligen är bättre eller för att jag har stödgrejen på mig. Får se hur det känns i morgon, får kanske gå till skolskjöterskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0