Min kropp håller på att gå sönder

Jag har verkligen ont överallt. Först och främst den vanliga rygg- och knävärken, men nu sen ungefär en månad tillbaka har en ny värk uppkommit. Det är i vänstra axeln/ryggen. Det känns som om musklerna liksom drar ihop sig och spänner sig men det finns ingeting jag kan göra åt det. På en bra dag så har jag bara en lätt värk i axeln och jag tror att det går  över snart. På en dålig dag, som idag, har värken spridit sig upp i nacken och ner i ryggen och det gör dessutom ondare än vanligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det blir bättre när man masserar (vilket får mig att tro att det är musklerna som spökar och ingen allvarligare skada) men ingen har orkat massera mig tillräckligt länge för att verkligen lösa upp alla knutor och jag kommer inte åt själv överallt. Det känns ganska hopplöst...

Om det inte vore nog med detta är jag nog också felkonstruerad. Förra veckan när jag åkte skridskor så fick jag träningsvärk i armarna (!) dagen efter och idag hade vi boxning på gympan och jag känner redan nu att jag kommer att ha redigt ont i låren(! igen) i morgon. Borde det inte vara tvärtom? Det är också hopplöst...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag visste faktiskt inte att anorexi ledde till huvudhåravfall, och tackar för den kompletterande informationen. :)

2009-01-17 @ 12:55:39
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0