Sommarlov

Nu har jag äntligen sommarlov! :D Det känns helt underbart att få göra vad jag vill på dagarna, att få läsa det jag har lust med och inte det jag måste, att få sova till tre varje dag om jag vill det. Skolavslutningen var som alla andra skolavslutningar, väldigt tråkig, väldigt lång och bara en väntan på betygen. Varför tror alla lärare att alla elever, oavsett ålder, älskar brännboll och tipspromenader? Alla skolavslutningar innehåller ju minst ett av dessa iritationsobjekt.

Jag har inte mycket planerat under sommaren, bara två konserter och en festival, tänkte mest glida. Så folk får gärna hitta på något med mig, det är bara att slå en signal. :)

Och så här såg jag ut på skolavslutningen, lägg märke till den beryktade klänningen Annie ;)


Kommentarer
Postat av: annie

vad söt du är!!!

jag vill göra ngt med dig! vi måste äta pannkisar ngn dag också.....

2009-06-17 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0