Helgen och sånt

Helgen har varit rolig.

I fredags var jag hemma hos Emma, tillika min syster. Vi tittade på Titanic, frossade i godis, tröståt pizza, beklagade oss över att vi inte var med våra pojkvänner istället och hade massor med tjejsnack. Det var trevligt, och behövligt.

I lördags fick jag äntligen träffa Emil. Hade saknat honom enormt mycket. Sen kom Grund och Jocke över för att grilla. Så småningom tittade även Erik och hans flickvän in, och slutligen mötte vi upp Totti och hans flickvän. Originalplanerna var girlla hos Sven, sen hotellet. Redan i kön tröttnade vi på hotellet, så det blev PG:s och promenad hem sen. Och en hel massa konstigheter där emellan. 

 Någon snodde en timme av mig inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0