Jag är så klantig!

I morse när jag duschade och tvättade håret så gjorde jag en riktigt klantig grej. Balsamet var nästan slut så jag lyckades inte klämma ut tillräckligt mycket balsam till mitt hår. Som tur var fanns det en ny flaska balsam på badrumshyllan, så jag tog en skvätt ur den också så att jag hade tillräckligt. Jag började masssera in balsamet i håret och märkte snart att det löddrade väldigt mycket. "Oj då, har jag inte tvättat ur schampot ordentligt?" tänkte jag. Ju mer jag höll på med håret, desto mer löddrade det. Dessutom så kändes håret strävt och inte alls sådär mjukt och följsamnt som det brukar bli av balsam. "Fan vad underligt att jag inte lyckades skölja ur schampot ordentligt, det har ju aldrig hänt förut". Då slog det mig att det kanske inte var balsam i den nya flaskan. Jag sträckte mig efter den och mycket riktigt, det var schampo och inte balsam. Jag har alltså tvättat håret med schampo två gånger i dag och inte använt balsam alls. Bra jobbat Nico!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0