Skor i Borås

I fredags var jag och min bror i Borås, en tradition för oss. Tradition är det också att äta på Tellus. Vi har nog ätit på den pizzerian varje gång vi varit i Borås åtminstonde de senaste tre fyra åren. Jag har försökt föreslå andra ställen och andra maträtter men min konservative bror envisas med en kebabpizza special på Tellus :)

Jag köpte tre par nya skor. Det blev ett par svarta högklackade med guldkedja på hälen, ett par svarta högklackade stövlar med nitar vid vristen och ett par platta fodrade svarta boots som jag starkt misstänker är för barn (men det ignorerar jag). Pappa och, speciellt, Daniel klagade på att jag tar upp all plats på skohyllan med mina skor så jag tvingades rensa bland mina älsklingar. Två par skor, ett par sandaler och ett par stövlar fick lämna mig. Nu har jag bara femton par skor, av dem är tio högklackade. Det är väldigt förvånande med tanke på att jag inte är någon van klackbärare och får ont i föttrena om jag har klackar i mer än en halv dag. Påminn mig om att inte köpa fler klackskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0