Tröstätning

I dag började som en deppdag. Ingen speciell anledning, men det kändes bara fel och sen blir allting värre. Engelskan gick skit, nyckeln till téskåpet var borta så jag fick inte min dagliga dos té, Långsam skolkade så jag hade ingen att skoja med, allting var bara allmänt skit. Även Isabel, Nina och Emma var deprimerade av olika anledningar. Vid halv elva föreslog Nina och Isabel att vi skulle gå till matsalen och tröstäta. Jag och Emma sa att vi inte var hungriga och att det bara var önödigt att äta halv elva. Isabel och Nina sa "Jaha, men vi behöver tröstäta, vi går till MM!" och så försvann dem. Ungefär en kvart senare kom de tillbaka, med två Ben & Jerry´s! Emma blev som galen och anföll Nina som höll i glassen med Cookie Dough-smak. Vi fyra högg genast in på glassen och det dröjde inte lång stund innan vårat glada humör var tillbaka. Det är helt galet vad lite frosseri kan göra för humöret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-19 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0