Skitvecka

Förra veckan var verkligen en skitvecka. Förhållanden har tagit slut, föräldrar har fått hjärtattacker och folk har bara varit allmänt deppiga. Som tur är hände det ingenting allvarligt med mig, men jag har fått trösta många ledsna kompisar i veckan. Det enda som skulle kunna göra den här veckan sämre än förra veckan är om någon dör, men det hoppas jag inte händer *ta i trä*.

En sak som jag tänkte på är att många förhållanden tar slut vid den här årstiden. Förra året gjorde Emil och Emma och Gottfrid och Lina slut i april, maj någon gång (om jag inte missminner mig det vill säga) och nu har Ryndal och Rebecka och Emma och Jesper gjort slut, och det är väl minst ytterligare ett förhållande i vänskapskretsen som är i gungningen. Är inte våren en kärlekstid, alla ska vara lyckliga och kära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0