Juliette Lewis hjärta Mando Diao

Fick precis reda på att Juliette Lewis ska spela in en duett med Mando Diao, tror att det kan bli hur bra som helst. Är inget jättefan av Mando Diao men de har en del bra låtar och en och annan jättebra låt. Juliette Lewis är en av mina favoritsångerskor och detta kommer nog att göra henne till ett större namn i Sverige. Med lite tur kan hennes stjärnglans och popularitet hemma i USA smitta av sig till Mando Diao också och ge dem ett genombrott. Längtar efter att höra resultatet!

Kommentarer
Postat av: Annie Banani

Hej jag är dum och kommer inte ihåg vilken låt exakt det var som jag skickade till dig... men jag kommer ihåg att jag hittade den och tänkte.. "Det här måste jag visa Nico" och eh... ne det visste jag inte haha ^^

2010-08-31 @ 18:57:01
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0