Privat fest

Idag är det juldagen, vilket tydligen är en dag då man ska gå ut och festa. För mig är juldagen lika viktig och speciell som julafton, det är ingen dag man drar ut på krogen på. Dessutom har jag inte haft lust till att festa idag. Jag har till och med bytt om till nattlinne (som jag för övrigt fick i julklapp). Men nu, sen en stund tillbaka har jag känt den där festkänslan komma krypandes. Jag ska ingenstans dock, sitter ju osminkad och i nattlinne, känns lite sent att göra iordning sig och sticka någonstans halv tio på kvällen. Därför lyssnar jag nu på min nya 80-tals skiva, dicker vin och dansar runt i mitt rum. Vem sa att man inte kan ha fest själv? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant så! Låter som en trevlig fest :)

2010-12-26 @ 21:40:14
Postat av: Emma

Hmm, såg förs nu att det inte står att det är jag som skrev det... hmm

2010-12-27 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0