Jag längtar till Italien, till Italiens gröna land

Italienskaresan verkar bli av, vilket är väldigt roligt, speciellt med tanke på att klassresan till Aten inte blir av. Vi åker till Milano den femte april och kommer hem den åttonde. Bara ett par dagar alltså, men det blir nog roligt ändå. Jag ser verkligen fram emot det, ju mer jag läser om MIlano desto fler saker hittar jag som jag vill hinna med; italiensk fotbollsmatch på San Siro, Il Duomo, La Scala, massor med shopping, se Da Vincis Nattvarden... Massor! Milano verkar vara en väldigt trevlig stad, modern men ändå sprängfylld med kultur. Ska bli kul att överhuvudtaget åkta till Italien, har aldrig varit där. Jo, detta ser vi fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0