Schlagerkväll

I går var jag, Emma, Nina och Isabel hemma hos Gråfalk för att titta på Melodifestivalen och ha det trevligt. Jag hade bestämt att det skulle vara klädkod med tema schlager så alla var finklädda och glittriga. Alla utom Gråfalk det vill säga, så vi överföll honom och sprutade ner honom med glitter. Det första vi gjorde var att börja laga maten; pastasallad med kyckling och fruktsallad med vaniljglass till efterrätt. Det blev klart precis i tid till Melodifestivalen. Efter programmet så åkte Emma och Isabel hem, men jag och Nina stannade kvar. Jag tog snabbt befälet över musiken och tvingade alla att lyssna på schlagerlåtar på You tube och Spotify. Efter ett par glas började även Gråfalk att slappna av och började sjunga med till musiken. Det var en jättetrevlig kväll med massor av skratt och grymma låtar. ;) Bilder kommer på bdb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0