Första advent

Vaknade hemma hos Klas på söndagen som först spenderades i kyrkan. Hade inte varit där på jättelänge och Klas skulle fixa något med en av sina folkracebilar, så jag tyckte att det var ett perfekt tillfälle att åka iväg ett par timmar. Tog en sväng på julskyltningen i Kinna också och vann till min stora förvåning en julskinka. Efter kyrkan åkte jag tillbaka till Hyssna eftersom jag och Klas var bortbjudna. Vi skulle till Benny och Martina på adventsfika, tydligen har de blivit vuxna efter att ha flyttat ihop. Det var väldigt mysigt i alla fall, och hela gänget var redan där så det blev mycket skitsnack. Jag och Klas fortsatte sen mysandet hemma hos honom när vi drack glögg och åt pepparkakor själva. En mysig första advent helt enkelt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0