Första tentan

Igår hade jag min första tenta. Det började bra med att jag inte hittade stället (tentan var inte i samma byggnad där jag har alla mina lektioner utan i en helt annan byggnad i andra änden av Göteborg) och kom försent. Satte mig lite diskret på första bästa plats med då kom en sur kärring direkt fram och sa att jag inte kunde sitta där för det var färgkodat (många olika kurser som skrev samtidigt och vajre kurs hade en färg) och att jag skulle sitta vid ett bord med en lila lapp på. Själva tentan gick okej, tror jag. Det var väl två frågor som jag ordbajsade mig igenom, men de andra kändes rätt bra. Bara jag får G så. Satt väl till kvart över 3, så skrev i 2 timmar och 45 minuter ungefär. Skönt att det är över i alla fall. Har inte beställt böckerna till nästa delkurs än så nu har jag en bra ursäkt till att slappa och inte plugga det minsta i nån vecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0