Jag har gjort det igen!

Minns du att jag vann två biljetter till Cirkus Maximum genom en tävling i GT för några veckor sen? Jag har gjort det igen! Alltså, jag har inte vunnit två nya biljetter, men jag har vunnit en tävling i GT! Den här gången vann jag samtliga avsnitt med Mr Bean och alla hans filmer på dvd. Allt detta snyggt förpackat i en liten resväska och med hans nalle. Egentligen ingenting jag vill ha sådär jättemycket, gillade Mr Bean mest när jag var yngre, men eftersom det inte kostade mig mer än 5 kr och lika mycket tid som det tar att skriva ett sms; vaför inte? Står i dagens GT att jag har vunnit, på sidan 25, har du den hemma kan du kolla efter själv. Mitt enda problem är nu att jag får inte filmerna hemskickade utan måste hämta dem på GT:s redaktion som tydligen ska ligga på Kungstorget 2 i Göteborg. Får leta upp vart det ligger på Eniro sen. Eller vet du vart det ligger? Vill du kanske komma över på Mr Bean-kväll sen när jag har hämtat filmerna? :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Du har ju sjukt mycket tur människa! dela med dig!

2010-10-14 @ 21:41:28
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0