Film med Nina

I går kväll så gick jag hem till Nina för att leka. Originalplanen var att åka in till Borås för att se på bio men det var tydligen fullt så vi hyrde film istället. Det blev I Love You Philip Morris, mycket på grund av att Emma rekommenderat den. Var en rätt bra film faktiskt, väldigt rolig. Jag och Nina satt och "awww":de oss igenom alla scener där Jim Carrey och Evan Mcgregor var gulliga och kärleksfulla och Ninas mamma, som såg filmen med oss, tyckte att vi var helt knäppa. Men det var ju gullligt och romantiskt, att det var två killar gjorde det inte mindre gulligt och romantiskt. Hade det varit en kille och en tjej hade ingen tyckt att det varit konstigt. Kärlek som kärlek enligt mig. Efter filmen hade vi lite tjejsnack å sådär.

 Jättemysig kväll, tack så mycket Nina, det var precis vad jag behövde.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv Nico!:) Det var verkligen super trevligt!

2010-09-16 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0