Jag verkligen hatar teknik

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: jag hatar teknik! Nu har min mobilladdare (eller mobilbatteri eller något annat på mobilen, jag vet inte) gått sönder och jag kan inte ladda min mobiltelefon. Det bästa är att detta inträffar när batteriet är tomt så att jag absolut inte kan klara mig utan laddaren. Så nu blir jag tvngen att köpa en ny mobil i morgon. Visst, min mobil är typ 8 år gammal, rätt sliten och jag har länge haft en ny mobil på önskelistan. Men jag behövde verkligen inte ännu en utgift just nu. Jag har redan en lång lista med saker som jag måste köpa när jag får pengar i morgon, en del grejer har fått vänta i månader, och att skjuta upp en del grejer ännu längre för att jag måste lägga ut runt 2000 spänn på en telefon i morgon är verkligen inte roligt. Jag behöver inte den här utgiften just nu. Behöver inte fler problem och bekymmer just nu. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0