Lugn och ro

Har ju inte berättat för dig om min helg än. Klas familj har en släktgård som är klas farmors föräldrahem. Det är ett stort hus med massa tilhörande skog i Älvsered. Jag har aldrig varit där men i fredags tog Klas med mig dit och vi stannade tills i söndags. Huset är som sagt väldigt gammalt och det finns ingenting där, en gammal tjock-TV och gamla nummer av Hänt extra är i princip det enda man har att underhålla sig med. Men ändå var helgen inte tråkig, tvärtom. Vi lagade mat, låg och myste i varandras armar, tog en promenad till sjön. tittade på film på våra bärbara datorer (vi såg Trassel, åh vad bra den var! Jag grät!) och pratade mycket. Det kändes bara skönt att inte ha några måsten och det var ganska häftigt att vakna av att det satt en fågel på fönsterbläcket och tittade in. Både jag och Klas, kanske mest Klas, har mycket att göra och är stressade och vi behövde verkligen komma bort lite grann. Jag tyckte mycket om huset och dess omgivningar, jag kommer defenitivt tjata på Klas att åka dit igen.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag såg också trassel nu för ett tag sen! Så söt! Jag älskade den, den var jättebra! Va kul att höra att din helg vart bra :)

2011-04-05 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0