Påsken

Jag har haft en underbar påsk!

Som du omöjligt kan ha missat, eftersom jag har beklagat mig för alla i min närhet, så kom Klas hem från Tjeckien i torsdags natt. Så på Långfredagen så åkte jag hem till honom så fort jag kunde, längtade efter honom så! Sen var min tanke att jag skulle åka hem på påskafton och kanske komma tillbaka på påskdagen eller annandagen. Det var ju trots allt påsk, och hur mycket jag än hade saknat honom så var det en familjehögtid. Men det gick sådär, kom hem idag (tisadg). Men jag har träffat familjen ändå, jag och Klas åkte till min farmor för påskmiddag på påskdagen. Vi har varit ute mycket i det fina vädret, myst tillsammans, jag överraskade honom med ett påskägg, var på en (misslyckad) fest hos Grund, varit på släktträff hos hans morföräldrar, badat nakenbad i sjön, grillat, ätit glass - kort sagt har vi haft en mycket trevlig påsk :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack älskling! De värmer <3 Ni får ta och komma ner snart :-) Och jag är ju faktiskt ledig rätt många helger i Juni så då kommer vi mest troligen åka hem, då måste vi ses! Kram

2011-05-20 @ 13:39:52
URL: http://stackeboon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0