Arbetsstämma 2011

Idag, om bara någon timme, så ska jag åka på arbetsstämma med MUF. Jag har lite halvpanik, för jag glömde mina ack så viktiga listor hemma hos Klas så jag har inte riktigt koll på allt jag behöver ta med mig, men det löser sig nog. Tror att jag har fått med mig allting nu. Ser verkligen fram emot detta, det är min första riktigt stora MUF-grej och det ska bli roligt att få vara med och påverka på riktigt. Det vi bestämmer under den här helgen är riktlinjerna och ståndpunkterna för MUF de närmaste åren, åsikter som i viss mån kommer att påverka Moderaterna och i förlängningen hela Sverige. Det känns riktigt häftigt. Visst, det kanske tar tio eller till och med tjugo år, men jag är med och skapar framtiden. Fredrik Reinfeldt ska komma och tala också, tror att det kan bli riktigt mäktigt. Hoppas att det blir en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0