Depp, depp, depp

Sitter just nu ensam i Klas lägenhet. Klas är iväg på fest, jag var också bjuden men jag har inte råd att köpa alkohol och kött att grilla så jag valde att stanna hemma. Vet inte om det är för att jag är ensam eller vad det är men det tog inte lång tid efter att Klas hade gått som jag kände ångesten sänka sig över mig. Mår skit just nu, har inte lust för någonting, gråter lite grann, är allmänt deppig helt enkelt. Tänkte ta en dusch men vågar inte av rädsla för att göra något dumt. Försöker så gott jag kan att må lite bättre, lyssnar på må bra-musik och testar att skriva av mig lite här. Vill bara må bättre, det vill jag verkligen, men har mått skit länge nu. Jag vet inte vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0