Efter depp, depp, depp

Lördagen blev inte så illa till slut, efter rätt många må-bra-låtar så mådde jag lite bättre. Jag rensade ut lite gamla saker (läs: slängde alla Klas saker) och skrämde upp mig själv genom att titta på kriminalprogram på TV. När jag kom på mig själv med att titta efter mördare i hallen så insåg jag att det var dags att byta till Gäster med gester istället.

På söndagen så följde jag och en bakfull Klas med Carlsson och Johanna till Liseberg. Vi åkte knappt någonting, vi spelade mest, och helst spel där vi kunde tävla mot varandra. Det var väldigt roligt faktiskt, och Johanna visade sig vara en riktigt spelmissbrukare. Hon var dessutom hög på koffein, så Carlsson fick tygla henne emellanåt. Kul var det i alla fall, och välbehövligt för mig. Det bästa som finns för att hindra ångesten är att hitta på saker med goda vänner, och det gjorde jag verkligen i söndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0