Försöker vara en bra flickvän

Igår åkte Klas till Motala för att jobba, men som tur är så kommer han hem ikväll. Innan jag lämnade hans lägenhet igår förmiddag så fyllde jag lägenheten med post it-lappar med kärleksförklaringar på. I varje rum, inklusive badrummet,  så finns minst en lapp där jag har skrivit hur mycket jag tycker om honom. Så jag väntar ivrigt på att han ska komma hem, vill veta hur han reagerar. Jag vet i alla fall att hade jag kommit hem till en lägenhet fylld med kärleksförklaringar så hade jag blivit väldigt glad.

Han SMS:ade för en stund sedan och sa att han precis hade börjat den 3 ½ timmar långa resan hem, vilket betyder att han är hemma runt 20:30. Hade hoppats att han skulle komma hem tidigare än så, därför har jag varit och köpt bakelser på konditoriet som jag också ska överraska honom med. Blir väl sådär, tror inte att han vill fika när han kommer hem så sent, men eftersom jag jobbar imorgon kväll så kan jag inte ta med dem då istället. Han får väl fika när han har lust. Det är tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0