Rapport från arbetstämman

Är på MUF:s arbetstämma i Jönköping just nu. Har varit två väldigt intensiva men väldigt roliga dagar hitills. Har lyssnat på timmar av debatter med både briljanta och en del pinsamma argument, duckit mängcder av vatten och ätit ännu mer godis för att klara mig igenom 10 timmar av dagliga debatter, haft nöjet att lyssna på Sofia Arkelsten, Gunnar Hökmark och Fredrik Reinfeldt och själv stått i talarstolen för allra första gången. Har lärt mig väldigt mycket hittills och haft kul också.

Fast just nu känner jag mig sådär deppig igen. Är tydligen något med lördagkvällar. Ikväll är den stora middagen, med trerätters middag och sedan dans kvällen lång. En sån där kväll som ska vara helt galen och då man ska vara jättetrött dagen efter. Jag var jättetaggad först, planerade att festa ordentligt. Men under varmrätten hände något, helt plötsligt hade jag inte lust att sitta där längre. Nu har jag stängt in mig på mitt rum, som jag för övrigt delar med två tjejer jag aldrig mött innan den här helgen. Vet inte riktigt om jag ska gå tillbaka till festen, sitta och tycka synd om mig själv resten av natten, ta en promenad eller något ytterligare alternativ. Hoppas att känslan/ångesten går över till imorgon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0