Alla hjärtans dag

Har haft diverse problem med Internet, det är därför jag inte har skrivit på länge. Men nu verkar det funka mer normalt igen.

Igår var det alla hjärtans dag och för första gången i mitt liv hade jag chansen att fira det med en pojkvän. Jag och Klas hade bestämt oss för att inte köpa presenter till varandra, som oftast blir något ganska onödigt i stil med en nalle som håller i ett hjärta, och istället köpa en massa god mat och laga tillsammans. Därför blev jag mycket förvånad när jag kommer hem till Klas och hittar en bukett rosor på köksbordet. Blev väldigt glad och överraskad :) Han hade dessutom städat hela lägenheten, satt på musik, tände ljus - allt var perfekt helt enkelt. Vi lagade fläskfilé med ädelostsås (jättegott) och åt sedan ostbricka (nästan ännu godare) medans vi såg filmen It's Complicated. Kvällen var jättemysig och helt perfekt, kunde inte haft en bättre alla hjärtans dag. Hur var din gårdag? Hoppas att du hade det bra och gav och fick mycket kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0