20 år

Så, nu är dagen som jag har fasat för här, jag är 20 år. Usch.

Igår var det riktigt roligt. Vi var ett gäng som festade, först hos Emma och sen på Kinna krog. Det var verkligen jätteroligt, alla var glada och på gott humör. Jag fick en födelsedagspresent också, av Emma. Fick en bok med recept på kakor och en kakburk, allt för att främja min bullmammighet ;) Jättefina var dem :) På krogen var det också roligt, jag drack inte riktigt lika mycket som förra året, men nästan. Vi höll noga koll på när det blev midnatt och när klockan slog tolv slängde sig alla över mig, kramade mig och sa grattis. Helt plötsligt var jag inte längre tonåring, och dett kändes lite konstigt. Det känns lite konstigt fortfarande. Vad är jag nu, vuxen? Hade i alla fall riktigt roligt igår, bättre sätt att fira sin födelsedag på finns nog inte ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jul att du blev glad för dina presenter och att du hade kul igår! Det hade jag med, och vi måste göra om det snart igen :)

2011-01-09 @ 16:48:05
Postat av: AnnieBanani

Grattis gumman!

Välkommen till min sida av tiotalen!

Du ser det itne men jag sitter och ler nu! Usch vad åren går fort ^^ Åh min Nico!

2011-01-09 @ 17:18:57
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jättefina var DE! DE, inte dem Nico. Är det inte du som är grammatiknazist eller något :P Och grattis igen i efterskott! Jag är glad att du hade en bra dag :) Kram på dig!

2011-01-12 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0