Helgen

Operationen av min bror gick bra, han kom hem i fredags rätt groggy på morfin. Han får ta bort stygnen om två veckor och efter ytterligare två veckor så får han spela fotboll igen, så det ska han nog kunna överleva. När han kom hem så satte vi oss och kollade på Alice i Underlandet, han sa att det passade honom eftersom han redan var så snurrig. ;)

På kvällen lämnade jag min bror och åkte till min pojkvän istället. Vi åkte in till Göteborg för att se på bio, det blev Baksmällan 2. Jag var väl inte hlet överlycklig över valet av film, hade inte ens sett ettan,  men jag fick välja film förra gången vi var på bio och Klas ville gärna se den så det fick väl vara okej. Den visade sig faktiskt vara bättre än vad jag trodde, skrattade flera gånger. Så helt bortkastat var det inte.

Jag och Klas hade tänkt ta det ganska lugnt på lördagen, åka in till Kinna för att handla lite skor och byxor åt Klas och sen kanske grilla på kvällen. Bara ha det bra helt enkelt. Dock ändrades planerna när min chef hörde av sig och ville att jag skulle hoppa in och jobba under dagen. Jag behöver verkligen pengarna, så det blev till att handla ganska snabbt och sen åka och jobba i ett par timmar. Gick bra ändå, vi hittade skor och hela tre par shorts till Klas. Och när jag jobbat klart så kom min man och hämtade mig och så åkte vi hem till honom och grillade. Vi hann precis grilla klart innan regnet kom. Jag fick ett infall, tyckte att regnet såg så inbjudande ut att jag kastade av mig alla kläderna och sprang ett varv i trädgården. Härligt! :D

På söndagen åkte vi ett stort gäng till Liseberg och hade massa kul. Åkte massa attraktioner och slösade pengar på chokladhjulen. Vågade dock inte åka Atmosfear, är lite höjdrädd och hade ingen lust att utmana mig själv riktigt så mycket ;) Men åkte massa annat kul och hade det roligt med trevligt sällskap. Var kul att träffa en del människor igen, Ischa till exempel. Hoppas på att kunna göra något liknande igen med ett stort gäng kompisar :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Men visst blir man uppeldad! Att göra något sådant ska ju egentligen vara självklart. Visst blir man arg!



Du förresten jag saknar dig! Hoppas ni får en bra och mysig resa du och Klas <3!

2011-07-15 @ 17:19:55
URL: http://stackeboon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0