Migrän vs. Iron Maiden

Igår hade jag migrän, fick ligga i sängen större delen av dagen och försöka sova bort det. Det värsta var att jag hade en massa planer igår som jag fick ställa in; hade tänkt åka till Hanatorp och bada med Daniel under dagen och på kvällen skulle jag åka in med mina kompisar till Borås och se September. Istället fick jag ligga i fosterställning hela dagen. Det roligaste jag gjorde igår var att titta på vår gamla VHS med Törnrosa. Det var ungefär så mycket jag orkade med. Idag ska jag på Iron Maiden och jag hoppas verkligen att jag inte behöver ställa in de planerna också. Vet av erfarenhet att när jag får migrän så får jag minst en migränattack till inom en vecka efteråt, oftast dagen efter. Så just nu håller jag på att känna efter noga om jag känner migränen komma smygande. Hoppas att jag slipper det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0