Klas födelsedag

I helgen har Klas fyllt år. Han fick ju Grännaresan som present av mig redan förra helgen, så jag gjorde ingenting speciellt för honom nu. Bara hjälpte till att städa lite och bakade kakor att bjuda på. På fredagen kom Johanna, Carlsson och deras hundar Disa och Hjördis förbi. Vi bjöd på lasange, tittade på film och pratade. Alltid lika trevligt att träffa dem.

På lördagen, Klas födelsedag, så kom hans föräldrar, syster och morföräldrar på kalas. Klas hade köpt massor med kött och annat gott att grilla som vi bjöd på. Blev verkligen hur mycket mat som helst och jättegott. Till fikat hade jag bakat en chokladfudgetårta också, så det var nog ingen som gick därifrån hungriga. På kvällen dök Marcus, Benny och Martina upp. Vi grillade ännu mer, pratade och drack några öl. Kvällen slutade med att vi, under många skratt och skrik, åkte Cadillac upp till Vårgåda. Där visade sig att det inte var mycket till drag, så vi åt på Sibylla och åkte hem igen. Lite onödigt kanske att åka hela den vägen för en hamburgare, men kul hade vi ;)

Söndagen var sådär seg som söndagen efter en utgång ofta är. Vi låg i soffan, tittade på TV och åt rester hela dagen. Var en rolig helg och jag hoppas att Klas tyckte att han hade en bra födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0