Gissa vem som är förste vice ordförande?

I helgen var det distriktsstämma för MUF Södra Älvsborg. Där valdes en ny ordförande och en ny styrelse. Jag valdes till första vice ordförande vilket känns mycket hedrande och roligt. Det betyder att jag får representera distriktet när ordföranden Chirstian inte kan, jag får åka på utbildningar, jag får bestämma och ta ansvar för de beslut som tas, osv. Eftersom jag försöker starta upp MUF och göra ungdomar engagerade i politik även här i Mark så har jag en ganska viktig roll vad gäller att locka medlemmar. Jag är säker på att det finns hur många ungdomar som helst som är intresserade av Moderaternas politik och tycker att samhällsfrågor är roligt, det gäller bara att visa att MUF finns även i Mark och att fånga upp de som är intresserade. Nu har jag mer stöd och resurser att lyckas med det än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0