Säkert!

Nu har jag äntligen fått ett nytt modem, från Tele2 den här gången, så nu kan jag uppdatera lite här.

För lite mer än en vecka sedan så var jag på konsert. Åkte in till Göteborg för att se Säkert! på Trägårn. Det var en väldigt bra konsert måste jag säga, men det förväntade jag mig nästan. Älskar Säkerts! texter, det är de som gör hela grejen. Det är ofta man känner att "sådär känner jag också". Annika Norlin, som är Säkert!, har ett väldigt uttrycksfullt kroppspråk med mycket gester och ansiktsuttryck. Hon påminde mig mycket om Thåström, som jag såg för ungefär ett år sedan, på det sättet. Jag kommer defenitivt vilja se Säkert! igen :)


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Plättan,



Vi är glada att läsa att du fått det nya modemet och vi hoppas att det fungerar bra för dig nu. Du får gärna kontakta mig om det skulle ha några frågor eller funderingar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-03-22 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0