Vänt på dygnet

Igår, alltså natten mellan söndag och måndag, så sov jag två timmar. Var vaken till kl 3:20 och skrev tenta. Kl 5:30 ringde klockan för att jag skulle hinna till bussen eftersom jag skulle vara i skolan 8:00. Förstår inte alls hur jag klarade hela dagen i skolan - där jag hade opponering dessutom och kunde alltså inte ligga ioch halvsova längst bak - utan att somna. När jag kom hem vid kl 16 så gick jag och la mig direkt. Sov till kl 23 ungefär. Nu är klockan 2 på natten igen, jag är klarvaken och kan inte somna, fast jag borde. Livet är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

det finns två översättningar på frasen. Jag vet inte vilken som stämmer. jag vill inte tatuera in ngt som senare an visa sig vara fel...

2011-05-24 @ 19:28:28
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0