Hyssnabo

Min dator är fortfarande död, just nu skriver jag på Klas dator hemma hos honom. Eller, hemma hos oss både jag väl skriva. Igår gick sista flyttlasset och nu bor jag oficiellt med honom, har adressändrat och allting. Nu är jag en Hyssnabo. Känns väldigt kul att det äntligen har blivit av, har ju längtat så, men också lite otäckt. Nu är jag ju sambo liksom, hur vuxet är inte det?! Ska handla mat, betala hyra och tvätta själv. Får se hur detta blir, förhoppningsvis går det bra. Har fortfarande mycket att packa upp och fixa, vet inte riktigt hur jag ska förvara allt, får komma på någon bra lösning. Vi får ju inte bästa starten dock, på måndag åker Klas till Polen för att jobba och är borta 5-7 dagar så då får ju jag vara ensam hemma. Eller, helt ensam är jag ju inte, litauerna är ju tillbaka för att göra klart fönsterbrädorna de påbörjade i februari och de jobbar 7-19 sex dagar i veckan. Är inte så hemskt spännande att lyssna på massa bankande och litauiska svordomar. Tror att jag flyttar hem till pappa igen nästa vecka ;) Annars är du gärna välkommen att hålla mig sällskap, vi kan ha filmkväll eller något annat trevligt, vi har ju hela lägenheten för oss själva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0